18-09-2019

Bestyrelsesmøde d. 18/09-19

Fremmødte: Linda, Richard og Kim
Referent: Richard

1. Sidste referat, nogle spørgsmål? Nej

2. Bådhuset er malet – Flot arbejde!
Status for økonomi.
Fondpenge er ikke kommet endnu, der kræves kvittering fra Dansk Idrætsforbund. Kim har sendt denne til Elisabeth.

3. Diverse vedligehold
Gardiner. 375.- i Jysk – Linda står for indkøb og opsætning.

WC indkøb
Jemogfix:
999 for IFÔ cera + 300 for Cera sæde (Muligvis ikke nødvendigt)

Indkøb af minkhegn til flydebroerne (Der ønskes ikke fuglevoliere eller hønsenet)
Hegnslageret har 25m ø0.9 til 846.- m/moms+124 for levering. Bliver bestilt. (John)
https://hegnslageret.dk/maske-str-13x13mm-233/h-1m-l-25m-oe0-9mm-volieretraad-med-13x13mm-masker-svaer-galv-p637

4. Klubben har fået 3 nye kajakker.
2 stk. Vajda Supersonic M og L + 1 stk. Nelo (Hawk?) Small
Hvilke nye skal vi have og er der budgetteret til det i år?
Richard kigger iflg. Gammel aftale efter kategori 10 og 7.

5. Kun kassereren har adgang til Danske Andelskassers Bank samt e-boks. Dette skaber utryghed.

Forslag: Formand og kasserer udarbejder i samarbejde en arbejdsbeskrivelse, hvor budget pr udvalg fremgår. Beløb under 6000 kr. kan udbetales mod efterfølgende attestation. Beløb over skal attesteres af den aktivitetsansvarlige og formand. Derudover ønskes det at både formand og kasserer har adgang til klubbens konto.

Formand har dog kun kiggeadgang og kun kasserer kan udbetale beløb under 6000.-

Eboks kan ikke gives videre: Der kommer til gengæld kun notifikationer omkring indbetaling.

Linda har dags dato fået kiggeadgang til klubbens konti. Richard er vidne på at koder er udleveret.

6. Fordeling af opgaver (Opfølgning)
Der er blevet enighed om at alle tænker på poster for div. ”titler”
Linda booker nu svømmehal for 1. og 2. mandag i april.

7. Standerstryg Søndag d. 27/10 kl. 10
Hvilket slags traktering og hvem køber ind? Rundstykker (Linda),
T-shirts skal bestilles til de som har roet 500/1000km.
(Richard giver rokortstatus til Linda. Sæson 18/19 slutter d. 30/09)

Juleroning: Rundstykker og suppe (Kim køber 20 supper nu, da det koster 10kr. Pr pak.)

Invitation og FB opslag sendes til alle medlemmer: Richard.

8. Vi skal begynde at tænke budget for næste år (Uddannelse, indkøb osv.)
Uddannelse er vigtigt for klubbens fremtid. Instruktørerne afgører hvem der har potentiale.

9. Fællesture og andet
Frederikshavntur – Hvornår? (Uge 24? Gives videre til Mikkel)

Tour de Gudenaa – Ingen hjælpere (Bestyrelsen kan og vil gerne gøre en forskel.)

Kvie Sø – Skal vi gentage successen (uden familie) som sæsonstart (Første weekend i oktober?) Bestyrelsen sender mail: Medbring selv madpakker, medbring ikke familie. Lørdag d. 5/10 Møde kl. 8.30 i klubben. Linda køber rundstykker. Richard sender mail.

Juleroning er Søndag d. 15/12. Der er rundstykker og suppe.

9. Postkassen med forslag?
Ny kajakvogn ikke bevilget pt, da der ikke ses et handikapbehov. Dog er der en kajakvogn i klubben som er funktionel.

Der ønskes smil: Hermed givet :) :) :)

10. Diverse – Vi mangler Mikkel. Linda tager kontakt.

11. Gennemgang og godkendelse af referat. Godkendt.
Kajakklubben SYDVEST | CVR: 29563225 | Kongsgaardsvej 24, 6800 Varde - Danmark | kajakklubbensydvest@gmail.com