|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ordinær generalforsamling 2015 |
|
|
|
|
Ordinær generalforsamling. 2015
Onsdag den 18. februar kl. 19.00, i klub lokalerne, kongsgårdvej 24, Varde.
Valg af dirigent.
Bestyrelsens beretning og planer for næste sæson
Forslag til aktivitetskalender Regnskab og buget, se bilag. Forslag, der er modtaget af bestyrelsen senest 1 uge forinden
Minimum roede km for private kajakker, for at undgå at klubben bliver en opbevaringsplads for kajakker, forslag på 150, 175 eller 200 km. Rengøring af klublokaler. Afholdelse af kursus for klubbens medlemmer i havkajak sejlads. Tilsvarende kurset i 2014, hvor vi var flere der gerne ville have været med. (Finn Svensen) Indhentelse af tilladelse og etablering af en eller flere anlægs broer på strategisk velvalgte steder for klubbens medlemmer. Personligt vil jeg foreslå ved Østeromfartsvej, det vil være rigtig dejligt, at have mulighed for at strække ben/ryg, få lidt at drikke m.m., specielt for os lidt ældre sejlere. (Finn Svensen) Oprettelse af Facebook- gruppe
Valg af bestyrelse: På valg er Trine Mouritsen (ønsker ikke genvalg)
Valg af suppleanter
Valg af revisor På valg er Bente Jakobsen (ønsker ikke genvalg)
Fastsættelse af kontingent og bådleje mm. Bestyrelsen forslår uændret.
Havkajak. John Bo Jensen orientere.
Eventuelt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ordinær generalforsamling.
Onsdag den 18. februar kl. 19.00, i klub lokalerne, kongsgårdvej 24, Varde.
14 medlemmer inklusiv bestyrelsen var fremmødt.
Der blev gjord opmærksom på at generalforsamlingen ikke var korrekt varslet. Det blev besluttet at fortsætte og rette teksten i loven § 10 så generalforsamlingen skal afholdes inden udgangen af februar.
Valg af dirigent. John Bo blev valgt.
Bestyrelsens beretning og planer for næste sæson Se bilag.
Forslag til aktivitetskalender Aktivitetskalender er vedhæftet, der er åben for at arrangere tur, da der ikke er fastsat nogle.
Regnskab og buget, se bilag. Regnskab og buget blev godkendt.
Forslag, der er modtaget af bestyrelsen senest 1 uge forinden Minimum roede km for private kajakker, for at undgå at klubben bliver en opbevaringsplads for kajakker, forslag på 150, 175 eller 200 km. Forslaget blev forkastet, der blev i stedet forslået at hvis der blevet problem, at bestyrelsen talte med de implicerede. Rengøring af klublokaler. Det blev besluttet at Bo fortsætter med den overordnede rengøring og at man som altid rydder op og gøre rent efter sig selv. Afholdelse af kursus for klubbens medlemmer i havkajak sejlads. Tilsvarende kurset i 2014, hvor vi var flere der gerne ville have været med. (Finn Svensen) Se punktet havkajak. Indhentelse af tilladelse og etablering af en eller flere anlægs broer på strategisk velvalgte steder for klubbens medlemmer. Personligt vil jeg foreslå ved Østeromfartsvej, det vil være rigtig dejligt, at have mulighed for at strække ben/ryg, få lidt at drikke m.m., specielt for os lidt ældre sejlere. (Finn Svensen) Bestyrelsen undersøger mulighederne for etablering af evt. broer, hvad kræver det af tilladelser, samt ansvar over for andre af åens brugere. Facebook Der var stemning for at oprette en halvåben gruppe på Facebook, der var ingen af de tilstedeværende på generalforsamlingen der ønskede at være administrator, så bestyrelsen modtager meget gerne hjælp til dette.
Valg af bestyrelse: På valg er Trine Mouritsen (ønsker ikke genvalg) Finn Lange blev valgt.
Valg af suppleanter Ingen, da bestyrelsen ikke er fuldtallig.
Valg af revisor På valg er Bente Jakobsen (ønsker ikke genvalg) Trine Mouritsen blev valgt.
Fastsættelse af kontingent og bådleje mm. Bestyrelsen forslår uændret. Kontingent og bådleje mm. blev godkendt.
Havkajak. John Bo Jensen orienterer. John Bo fortalte om havkajak instruktionen på Ringkøbing Fjord. Det blev besluttet at fortsætte med havkajakker. Klubben modtager gerne nye medlemmer der allerede kar en Epp2-hav. Et hvert medlem må ro i den/de kajaktyper de er uddannet i. Medlemmer med privat kajakker, må gerne benytte de af klubbens kajakker, som de er uddannet i. Man skal forsat give, et bestyrelsesmedlem, besked hvis man fjerner en kajak fra klubbens område
Eventuelt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Checkkonto pr 1-1-14 |
-58.372,92 |
Checkkonto pr 31-12-14 |
22.684,35 |
Kapitalkonto pr 1-1-14 |
156,29 |
Kapitalkonto pr 31-12-14 |
35.880,24 |
Beholdninger i alt |
58.564,59 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tekst |
Indtægt |
Udgift |
Kontingent |
43.200,00 |
|
Kajakleje |
21.400,00 |
|
Pladsleje |
2.400,00 |
|
Instruktion |
8.100,00 |
|
Passiv |
400,00 |
|
EPP beviser |
|
750,00 |
Dkf Kontigent |
|
6.800,00 |
Medlemstilskud Varde Kommune |
500,00 |
|
Lokaletilskud Varde Kommune, egne |
6.273,52 |
|
Lokaletilskud Varde Kommune,lejede |
892,00 |
|
Svømmehal |
|
3.620,00 |
Forsikring |
2.603,57 |
12.725,63 |
Telefongodtgørelse |
|
1.500,00 |
Kontorartikler |
|
1.533,75 |
Hjemmeside |
|
179,00 |
Kajak / køb / udstyr / reparation |
|
3.104,75 |
Materialer / vedligehold bygninger |
|
4.318,25 |
Trøjer |
200,00 |
|
|
|
|
Nøgler |
1.000,00 |
700,00 |
Syd Energi/Varde Forsyning |
|
5.368,48 |
Diverse møder/Generalforsamling |
|
934,94 |
Klubaktiviteter/Frigivelse |
|
1.637,92 |
Rengøring |
|
1.875,00 |
Annoncer |
|
1.774,00 |
Instruktion, Havkajak |
5.200,00 |
|
Instruktør, Havkajak |
|
3.200,00 |
EPP beviser, havkajak |
|
350,00 |
Kajak / køb / udstyr / reparation hav |
|
3.828,00 |
DIF afdrag |
|
20.120,00 |
Salg af kajakker |
22.000,00 |
|
Tilslutning Vand |
|
22.000,00 |
Gave til Roklubben |
|
500,00 |
LAG |
99.000,00 |
|
Renter |
2.453,94 |
2.022,09 |
I alt |
215.623,03 |
98.841,81 |
Ordinært resultat(overskud) |
|
116.781,22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kajakklubben Sydvest |
Tekst |
Indtægter |
Udgifter |
Kontingent |
40.000,00 |
|
Kajakleje |
17.500,00 |
|
Kajakpladsleje |
3.000,00 |
|
Instruktion |
8.400,00 |
|
EEP - bevis |
|
700,00 |
Dkf - kontingent |
|
6.800,00 |
Medlemstilskud Varde Kommune |
400,00 |
|
Lokaletilskud Varde Kommune |
800,00 |
|
Svømmehal / livredder |
|
1.800,00 |
Forsikring |
|
12.700,00 |
El, Vand og kloak |
|
6.000,00 |
Kilometertrøjer |
|
0,00 |
Klubaktivitet / frigivelse |
|
1.700,00 |
Diverse møder / generalforsamling |
|
900,00 |
Kørsel |
|
500,00 |
Administration |
|
750,00 |
Hjemmeside |
|
180,00 |
Telefongodtgørelse |
|
1.500,00 |
Kajak / køb / udstyr / reparation |
|
6.000,00 |
Materialer / vedligehold bygninger |
|
2.500,00 |
Annoncer |
|
1.800,00 |
Dif afdrag |
|
20.120,00 |
Rengøring |
|
4.320,00 |
Tilskud til egne lokaler |
6.000,00 |
|
I alt |
76.100,00 |
75.270,00 |
Resultat(overskud) |
|
830,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|