Silkeborgsøerne

Lørdag den 24. maj

tager seje tøser og friske fyre

på tur til Silkeborgsøerne.

Vi mødes tidligt ved klubben for at pakke vores eget grej til turen. Der er afgang fra klubben klokken 7.30, hvor vi fælles kører mod Ry. Her vil afhængig af vindforhold – mod og styrke – vælge at ro i Guden sø, Knus sø, Birk sø eller Julsø eller tage turen til Silkeborg.

Der vil dagen igennem blive indlagt pauser til indtagelse af medbragt proviant, samt der vil blive mulighed for at købe en is. Vi vil opsøge en lokal bager for at smage på bagværket fra midtlandet.

Turens rolængde afhænger af vind/vejr og kræfter, men det forventes, at vi kører fra Ry senest kl. 18.00 – så vi er hjemme kl. 21.00

Tilmelding sker på opslag i klubhuset med senest tilmelding torsdag den 22. maj.

Tur tilrettelægger Jeppe og Grethe.

Kajakklubben SYDVEST | CVR: 29563225 | Kongsgaardsvej 24, 6800 Varde - Danmark | kajakklubbensydvest@gmail.com